جمعه ۱۱ آبان
زمین تشنه شعری از طاهره بختیاری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۲۵ شماره ثبت ۱۲۹۹۵۵
بازدید : ۱۲۳ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب طاهره بختیاری
|
تشنه شده خاک زمین بر زمان
آب رسانید بر آن باغبان
خاک زمین تشنه ی خون جوان
واای بر این مردم این سرزمان
دل که پر آشوب شده از جهان
دیده که پر خون شده از جور آن
من چه کنم دل که ندارم ببین
تو ای خدای مردم رو زمین
|
نقدها و نظرات
|
☀️ صَلّی اللهُ عَلی اَباعَبداللهِ الحسین وَ مُحِبّانه اَجمَعین ☀️
| |
|
☀️ صَلّی اللهُ عَلی اَباعَبداللهِ الحسین وَ مُحِبّانه اَجمَعین ☀️
| |
|
☀️ صَلّی اللهُ عَلی اَباعَبداللهِ الحسین وَ مُحِبّانه اَجمَعین ☀️
| |
|
☀️ صَلّی اللهُ عَلی اَباعَبداللهِ الحسین وَ مُحِبّانه اَجمَعین ☀️
| |
|
☀️ صَلّی اللهُ عَلی اَباعَبداللهِ الحسین وَ مُحِبّانه اَجمَعین ☀️ تشنه شده خاکِ زمین بر زمان آب رسانید بر آن باغبان خاک زمین تشنه ی خون جوان واای بر این مردمِ ( نامهربان) دل که پر آشوب شده از جهان دیده که پر خون شده از جور آن من چه کنم دل که ندارم ببین تو ای خدای ( غصّه ی بی امان ) ☀️ صَلّی اللهُ عَلی اَباعَبداللهِ الحسین وَ مُحِبّانه اَجمَعین ☀️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اجتماعی بسیار زیبا و شورانگیز بود