سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
  • شهادت استاد مرتضي مطهري، 1358 هـ ش - روز معلم
23 شوال 1445
    Wednesday 1 May 2024
    • روز جهاني كار و كارگر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

    شیخ گریان

    شعری از

    محمد شریف صادقی

    از دفتر باد‌های ناگهان (منتشر نشده) نوع شعر رباعی

    ارسال شده در تاریخ ۲ هفته پیش شماره ثبت ۱۲۸۸۸۲
      بازدید : ۱۹۹   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    آن شیخ که در نماز بس گریان شد
    هر قطره که ریخت سکهٔ ایمان شد
    این کشف و کرامت تو ببین: سیلِ سرشک
    با اذن خدا، باغ و طلا و نان شد
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    محمودرضا رافعی (رافع)
    ۲ هفته پیش
    سروده شیخ گریان ، ماندگار و شکوفاست خندانک خندانک
    درودها استاد صادقی عزیز خندانک
    تقدیمی :
    دیدگان تا که به خلوتِ تو افتاد ، شِگِفت
    یاد دریا ، دلم از دستِ نمکزار گرفت
    شهرام بذلی
    ۲ هفته پیش
    عرض ادب .
    بسیار زیبا و با مفاهیم ناب سروده اید

    دگر چه چیزی رساتر و شیواتر ازین که بگوییم زیباست
    مدینه ولی زاده جوشقان
    ۲ هفته پیش
    درود بر شما پر مفهوم و زیبا خندانک خندانک خندانک
    یاسر کریمی
    ۲ هفته پیش
    درود بر شما خندانک
    زیبا بود خندانک
    این رباعی هم مناظره ای باشد
    میان دو رباعی به یادگار

    آن شیخ که در نماز خود گریان شد
    از نامه ی اعمال خودش حیران شد
    عمری که در آن خدا خدا میکردی
    با ریب و ریا تمام آن ویران شد
    محمد باقر انصاری دزفولی
    ۲ هفته پیش
    زیبا و دلنشین سرودید
    دستمريزاد
    در پناه حق
    درود درود شاعر گرامی
    خندانک خندانک خندانک
    علی نظری سرمازه
    ۲ هفته پیش
    درود بر شما
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0