سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        بیزارم

        شعری از

        علی کیهانی (فریاد)

        از دفتر گلبرگ های شقایق نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۱۳ شماره ثبت ۱۲۷۷۱۹
          بازدید : ۸۲   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علی کیهانی (فریاد)
        آخرین اشعار ناب علی کیهانی (فریاد)

        از این آشفته بازار خراب آباد بیزارم
        از این دادی که پنهان است در بیداد بیزارم
         سزای خویش می داند ستمگر را نمی دانم
        ولی از این همه خاموشیِ فریاد بیزارم
        تراوش کرده در ذهنم تکررهای بی بهره
        ز منبرهای تکراری و از ارشاد بیزارم
        نفس در بند زنجیر است آزادانه انسانم
        از این فرهاد کُشتن ها و از جلاد بیزارم
        عروس بخت برگشته به تن رخت سیه دارد
        ز مرگ گربه در نو حجله ی داماد بیزارم
        رهایم کن تن افسرده ننگم باد این بودن
        از این اغواگری های پُر از تعداد بیزارم
        بخواب افتاده بیداری ادب مستور نادانی
        از این ناشادمانی های ظاهر شاد بیزارم
        خزان خشکانده گُل های اقاقی در گلستان را
        من از هر نابرابرهای در ایجاد بیزارم
        چرا باید خجل باشد پدر از روی فرزندش
        ز آقا زادگان غرق در افساد بیزارم
        در این اجبار خمیازه دگر این گفتگو کم کن
        من از بد مستی همواره از بنیاد بیزارم
        ۱۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0