سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      فاطمیه

      شعری از

      مهدی رستگاری

      از دفتر شیدایی نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ۱۹:۰۴ شماره ثبت ۱۲۶۰۵۳
        بازدید : ۵۱   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهدی رستگاری

      بسمه العزیز
      فاطمیه


      از میان غصه ها که در دل پردرد ما است
      غصه یک واقعه مصداق دردی بی دوا است

      در کتاب موحش گمراهی نوع بشر
      فاطمیه فصلی از یک ظلمت بی انتها است

      در هجوم عاملان پست شیطان کشته شد
      آن که مصباح الهدی در نص قرآن خدا است

      غرق شد کل زمین و اهل آن در ظلمت و
      آدمی قربانی این وضع شوم و دیرپا است

      آن قدر زشت است این اقدام شیطانی که پر
      صفحه تاریخ از انکار اصل ماجرا است

      گر دروغ است و ندارد صحت آخر ماجرا
      پس مزار و مدفن دردانه خاتم کجا است

      مهدی ابعاد فجیع فاطمیه در جهان
      تا زمان انتقام حضرت قائم به جا است

      از ولی عصر خود یاری بخواه‌ و هوش دار
      این زمان وقت بلاهای عظیم و ابتلا است


      غبار دستگاه حسینی - #مهدی_رستگاری
      پانزدهم آذر سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
      بیست و یکم جمادی الاول ۱۴۴۵ هجری
      قمری


      ۶۴۵
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ۱۸:۱۷
      ایام فاطمیه تسلیت
      یا زهرای مرضیه سلام الله عیها خندانک
      مهدی رستگاری
      مهدی رستگاری
      پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ۰۹:۱۹
      درود و سپاس جناب استکی عزیز و عرض تسلیت ایام فاطمیه خندانک
      اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها بعدد ما احاط به علمک
      ارسال پاسخ
      ساسان نجفی(سراب)
      سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ۱۶:۲۱
      درود بر جناب رستگاری عزیز..
      زیبا سرودید..
      خندانک خندانک
      مهدی رستگاری
      مهدی رستگاری
      پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ۰۹:۱۹
      درود و سپاس جناب نجفی عزیز و عرض تسلیت ایام فاطمیه خندانک
      اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها بعدد ما احاط به علمک
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0