سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      شعر

      شعری از

      مصطفی یعقوبخانی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ۰۰:۲۷ شماره ثبت ۱۲۴۹۱۶
        بازدید : ۱۷۶   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مصطفی یعقوبخانی
      آخرین اشعار ناب مصطفی یعقوبخانی

      به دنیای بدون نور من مهتاب آوردی
      به باغ خشک دل با خنده هایت آب آوردی

      شب کنعانم از هجر تو تاریک و پر از غم بود
      تو با عطرت برایم دیدن و مهتاب آوردی

      شبان از حمله های فکر بودم تا سحر بیدار
      ولی تو آمدی ، بر چشم هایم خواب آوردی

      گهی طوفان تر از دریای زیر حمله ی بادم
      تو اما زیر طوفان های تندم تاب آوردی

      جهان بی تو غرق لحظه های ناخوش و بد بود
      برای من ولی تو لحظه هایی ناب آوردی

      زلیخا وار میخواهی مرا در عصر بی عشقی
      تو چون مجنون برایم قصه ای نایاب آوردی

      درون چشم هایت دیده ام من قدرت حق را
      تو با چشمت برایم سجده و محراب آوردی
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      شاهزاده خانوم
      پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۸:۲۷
      چه عالی و دلنشین خندانک خندانک
      درود بر شما خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ۲۱:۵۴
      امید بخش و زیبا بود خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ۰۷:۰۹
      باعرض ارادت
      قلمتان همیشه جاودان بادا
      همیشه سربلند وبرقرار باشید
      هزاران درود
      خندانک خندانک خندانک
      زهرا حکیمی بافقی (الهه‌ی احساس)
      پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۷:۵۵
      خندانک خندانک
      خندانک درود بر شما فرهیخته‌ی بزرگوار خندانک
      شاعرانه‌هایتان ماندگار خندانک
      خندانک خندانک
      محمد احسان ملک نژاد (ملک)
      پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ۲۲:۳۵
      خندانک خندانک
      علی نظری سرمازه
      شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۵۶
      درود
      زیباست
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0