سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      کوچ سگها

      شعری از

      سیاوش دریابار

      از دفتر چه بگویمت نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ۲۲:۳۴ شماره ثبت ۱۲۴۸۲۲
        بازدید : ۱۰۱   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سیاوش دریابار

      کوچ سگها......
      کوچ سگها
      چقدر زیباست
      آن دم صبح
      که بحر اذان بر می‌خیزیم
      ظلم شده به آدمها
      که چنین شتابان
      چو برگ پاییزی
      حرقشان یک کلام
      عوعو بود
      هیچ کس دلتنگشان نیست
      شهر از کوچشان در آرامش
      یاد آن سگ بزرگ بخیر
      خوب پارس میکرد
      گوی زسوز دل
      برای ماندن خود
      از آدمها التماس میکرد
      رزقشان استخوان بود
      لیک
      دلخوش به تکه های 
      گوشت شدند
      جملگی هار شده بودند
      همه از دستشان عاجز
      شهر آلوده سگ ها بود
      بعد کوچ سگها
      چهره شهر زیبا بود
      سیاوش دریابار۱ابان۱۴۰۲
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      شاهزاده خانوم
      سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۰۳
      درود بر شما خندانک
      سیاوش دریابار
      سیاوش دریابار
      يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۷:۵۶
      تشکر از لطف شما سپاسگذارم
      ارسال پاسخ
      آرزو عباسی ( پاییزه)
      سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ ۰۶:۳۸
      درود بر شما ادیب گرامی خندانک خندانک
      سیاوش دریابار
      سیاوش دریابار
      يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۷:۵۷
      تشکر از لطف شما سپاسگذارم
      ارسال پاسخ
      محمد اکرمی (خسرو)
      سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ ۰۷:۱۴
      درود جناب دریابار
      خندانک رزقشان استخوان بود
      لیک
      دلخوش به تکه های
      گوشت شدند خندانک
      برعکس نیست این تیکه
      خندانک خندانک خندانک
      سیاوش دریابار
      سیاوش دریابار
      يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۷:۵۶
      تشکر از لطف شما سپاسگذارم
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0