جمعه ۱۱ آبان
سفرت بخیر شعری از اعظم اکبری ( آژا)
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۲۷ شماره ثبت ۱۲۴۴۲۷
بازدید : ۲۵۶ | نظرات : ۳۲
|
دفاتر شعر اعظم اکبری ( آژا)
آخرین اشعار ناب اعظم اکبری ( آژا)
|
سفرت بخیر جانم ، که سفر یه امتحانه
که به وقت سفر تو ، مهر تو زدل نرفته
سفرت به مهر جانم ، که سفر یه امتحانه
که به وقت سفر تو ، عشق تو ز دل نرفته
سفرت بخیر جانم که سفر یه سرابه
که به وقت سفر تو چشم تو ز یاد نرفته
سفرت بخیر جانم ، که سفر یه کوله باره
که به وقت سفر تو ، کوله بارت پر ز مِهره
سفرت بخیر جانم که تویی پناه غم هام
دل من لحظه به لحظه وعده دیدارتو میده
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما ، ممنون از نگاهتون 🙏🌹 | |
|
درود ، سپاس فراوان | |
|
درود بر شما ، ممنون از لطفتون 🙏🙏 | |
|
ممنون از نگاه زیبای شما 🙏🌺🌺 | |
|
درود جناب کاظمی نیک سپاسگزارم از لطف شما 🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود بر شما استاد گرامی سپاسگزارم ، لطف دارید شما 🌹🌹🌺🌺 | |
|
درود بر شما ، ممنون از نظر ارزشمندتون بله قطعا همین طور خواهد بود 🌹🌹🌺 | |
|
درود بر شما 🙏 سپاسگزارم مهربانو🌹🌺🌺 | |
|
درود بر شما بانوی مهر 🌹🌺 سپاسگزارم 🌹🙏 | |
|
درود بر شما ممنونم از لطفتون 🙏🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.