سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
    2 ذو القعدة 1445
      Thursday 9 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت

        «اسطوره»

        شعری از

        ابوالفضل جمشیدی تقدیس بولو

        از دفتر ترانه نوع شعر شعرناب

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۲۲:۰۱ شماره ثبت ۱۲۴۳۸۸
          بازدید : ۱۵۴   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر ابوالفضل جمشیدی تقدیس بولو
        آخرین اشعار ناب ابوالفضل جمشیدی تقدیس بولو

        ماندن ز تاریکی و وحشت
        نه هراسی زبرگشت به اسارت
        جستجوی یقین و باور خاطر بی پناهان
        کشتن خون بازی اهریمن صفتان
        اسطوره مرد زغضه برخاسته بر آزادی
        یاران توست زجان بر کف راه نجات نشان میسر
        روشنی آتش از بلندی ز بلندای دگر مقاومت
        اسطوره فرمانده دادخواه طلح و پیروزی
        برخاستگاه توست دعای پیر خرد راه تو شهامت گستر
        راه وخاک امن گشت پایان طلسم جادو آغاز شکست پی در پی 
        لحظه ها شادمان چشن نو بهار زندگی
        اسطوره ماندگارفدایی وطن راه توست در گستر
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۵۱
        درود بزرگوار
        دلنوشته زیبایی است
        چرا ترانه؟ خندانک
        جواد مهدی پور
        دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ۰۷:۴۸
        درود بر شما جناب جمشیدی گرامی
        خندانک خندانک خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۰۳
        با سلام و عرض ادب
        سروده ای بسیار زیبا
        شاعر بزرگوار
        درود درود برشما
        خندانک خندانک خندانک
        زلیخا رامیار
        چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۵۴
        سلام ودرود بزرگوار خندانک
        پاینده باشید صاحب اندیشه و قلم خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0