بازم دوری از تو بازم رفتنه
همیشه ته قصه دل کندنه
ببین ثانیه گَردِ ساعت داره
چطور میره انگار باما دشمنه
فضایِ غم انگیزِ تو خونمون
سکوتِ نفس گیر و سرگیجمون
نگاهی که می دزدیم از همدیگه
داره می شکنه بغضو توسینمون
مگه شوخیه آسمونو ببین
هوا ابریِ شانسمونو ببین
بازم بویِ خاک و نم زندگی
درست وقتِ رفتن... نمیخواد بگی
دیگه وقتِ رفتن شده حاضرم
بیار آب و قرآنو باید برم
ما تقدیرمون اینه دیگه نکن
نزن زیرِ گریه که من بدترم
ندیدی تویِ جاده حالِ منو
منو حسِ تلخِ غریبونمو
که اشکام اَمونم نمیده یه جا
یهو می شکنم بغض توسینمو
مگه شوخیه آسمونو ببین
هوا ابریه شانسمونو ببین
بازم بویِ خاک و نمِ زندگی
درست وقتِ رفتن... نمیخوادبگی
محسن ابراهیمی اصل
من این حس را هر ماه یکبار تجربه می کنم
قدر با هموبودنتان را بدانید
زندگی در کنار عزیزان
با تمام سختی هایش زیباست...
تقدیم به اهالی ناب، دوستان همیشه درخشان
و مدیریت محترم جناب استاد ملحق
به پاس زحمات ایشان از شروع این کار بزرگ فرهنگی تا هم اکنون
🙏🙏🙏🙏🙏