جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
آخرین اشعار ناب بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
|
سحر
زدنیامن گریزانم
واین اندوه اسرارم
توهم دانی،میدانم
توای محبوبه وی ماه تابانم
بس است دیگر
رهایم کن دست بردارم
مراباشکوه های زخم دارت
سفیهانه مرنجانم
به ظاهر گرچه خندانم
درون چون کودکی بی تاب گریانم
وزدردمی نالم
زبدعهدی دورانم
وزین عمرخزان بارم
به وقت برگریزانم
شده نیم قرن که زندانم
خدای بی کسی هایم
هوایی نیست تاکشدنفس
هایم
بده مرحم به روح وجسم بیمارم
من ازدیوار نمناک وزنگارمیله ی محبس پریشانم
من اینجا
وزدرون محبس دنیانمی خواهم
ذلیلانه بپوسم
به نیش وسوزاین زندان
زدم خال گردن ودستان
قسم خوردم به روح آزادی
شبی راتاسحربیدارمی مانم
به هرسودل ودیده بچرخانم
به رنج ونقش دستارم
زنم باشوق حلقه ی دارم
به بانگ خوش می خوانم
چراچون من غزلخوانم
به سقف آسمان شب
شب تیره شب دلمردگی هایم
وگیسوی بلندشب به دستانم
هزاران باربچرخانم
شکافم سقف شب
سحررامن برقصانم
به شوق پرزدن به محض آزادی
سحرجانم سحرجانم
سحرباخنده می بینم
میان جمله گلهایم
به وقت بامدادانم
تقدیم به نگاه پرمهرتان اهالی خوب وباصفای شعرناب
بهاالدین داودپور. بامداد
|
نقدها و نظرات
|
درودوسپاس ازشمااستادارجمندم | |
|
درودوسپاس ازشمااستادارجمندم ممنون وسپاسگذارم ازپیام پرمهرتان می آموزم درمحضرتان | |
|
درودوسپاس ازشماشاعرگرامی درپناه حق باشید | |
|
درودوسپاس ازشمااستادارجمندم | |
|
درودوسپاس ازشماشاعرگرامی دوست نازنینم جوادجان | |
|
درودوسپاس ازشمااستادارجمندم ممنون ازپیام پرمهرتان | |
|
درودوسپاس ازشماشاعرگرامی پاینده باشید | |
|
درودوسپاس ازشمااستادارجمندم پاینده باشید | |
|
درودوسپاس ازشمااستادارجمندم تشکرویژه بابت پیام پرمهرزیبایتان پاینده باشید | |
|
درودوسپاس ازشماشاعرگرامی پاینده باشید | |
|
🍃🌸🍃بِسمِاللهِالرَّحمنِالرَّحیم🍃🌸🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🍃🌺🍃اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ🍃🌺🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🌺سلام عیدمیلاد امام رئوف حضرت رضا(ع)برشما مبارک🌺
🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.