سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        سرشک تشنه

        شعری از

        ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )

        از دفتر زلال نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۲۰:۴۰ شماره ثبت ۱۱۸۴۰
          بازدید : ۷۵۳   |    نظرات : ۳۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
        آخرین اشعار ناب ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )


        سرشک تشنه ( زلال عروضی قافیه دار پیوسته )
        *
        اسیـــر راه تـوأم
        سرشک تشنـه بر نگاه تـوأم
        چو شبنمی که نشیند به روی برگ گلی
        فــراری از لب بـــادم  وَ  منتـظر بــه گـرمگـاه  تــوأم
        بـه زیــر منّت سنـگ و قلوب ننـگ مـــرو
        بخـوان مـرا کـه چارگاه تـوأم
        نی و سه گاه توأم
        *
        عـزیـز فصل بهار!
        به من تـو عشقی از بهـار بیار
        ولم نما  ز خـزیـدن بـه پـای بـرگ خــزان
        دلم به نیزه ی چشمت بکن در اختیار ناب شکار
        تـو عادت مـن پـژمـرده را کــه می دانی!
        نشسته ام به اشتیاق سه تار
        میان سرو و چنار
        *
        بکُش تو فاصله را
        ببُر ز حلق خسته، سلسله را
        نـرو چـو شاخـه گلی بـر قبـور گِل صفتان
        بیا به پیش خودم که به خاطرت فزودم حوصله را
        خـدا کند که بنوشی مـرا سحر به سحر
        نبینـم از عـدویت هلـهـلـه را
        وَ زخم عادلـه را
         
        دوستان عزیز می توانند جهت ورود به فنون زلالسرائی به آدرس زیر مراجعه فرمایند:
        http://zolal94.blogfa.com/
         
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0