ای مادرم وقتی که من تنها میشم
وقتی که تو این دنیا رو نیستی پیشم
تو بمون تو بمون تو بمون بالا سرم
نروی نروی نروی از خاطرم
شرمنده ام نتونستم پیشت باشم
شرمنده ام نتونستم پیشت باشم
وقتی که تو افتادی و تنها شدی
همبستر بیماری و غمها شدی
ای مادرم
ای همه ی امید من
ای همه ی امید من
تو بدون که تورو
دوست دارم
تو بدون که تورو
دوست دارم
ای مادرم
ای سایه سار زندگی و باورم
ای مادرم
تو بمون تو بمون تو بمون بالا سرم
نروی نروی نروی از خاطرم
شرمنده ام نتونستم پیشت باشم
ای مادرم
با درود فراوان استاد مدهوش در یک بیت میتوانم بگویم به نام نامی مادر............. زمین خورد تا که ایستادیم متاسفانه این کار بعلت نداشتن همراه داخل آی سیو ساخته شد خداوند جمیع رفتگان را شاد بگرداند
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.