جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر شبنم حکیم هاشمی
آخرین اشعار ناب شبنم حکیم هاشمی
|
خون میچکد از خنده ی گلها!
خون میچکد از بال پروانه!
خون میچکد از باغ رویاها!
خون میچکد از قلب این خانه!
خون میچکد از شاخههای صبر!
خون میچکد از بغض در سینه!
خون میچکد از ریشهی فریاد!
خون میچکد از چشم آیینه!
آن خندهی گلها
آن بال پروانه
آن باغ رویاها
در قلب این خانه
آن شاخههای صبر
آن بغض در سینه
آن ریشهی فریاد
آن چشم آیینه
یک زندگی بودند در جان یک انسان!
یک زندگی بودند در لحظهی ایمان!
یک زندگی بودند وقتی که مرگ آمد!
وقتی که خون میریخت دستی که خنجر زد!
خون میچکد حالا از خنده ی پرپر!
از خندهی هر گل در لحظهی آخر!
اما در این خونها جان ریشه میبندد!
از ریشهی هر جان یک باغ میروید!
از خون_شکفتنها ایثار میبالد!
تا اینکه یک باغ از هر داغ میروید!
شبنم حکیم هاشمی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود