سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 3 خرداد 1403
  • فتح خرمشهر در عمليات بيت المقدس، 1361 هـ ش - روز مقاومت، ايثار و پيروزي
16 ذو القعدة 1445
    Thursday 23 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۳ خرداد

      هستی

      شعری از

      محمود گندم کار وحید

      از دفتر آتش عشق نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ ۰۰:۱۷ شماره ثبت ۱۰۴۱۰۴
        بازدید : ۱۷۳   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمود گندم کار وحید

      هستی ای دختر زیبا،گل گلخانه ی من
      توشدی روشنی ی محفل کاشانه ی من
      قلب پر مهر تو چون آیه ی نورانی عشق
      پرتویی از دل خورشید به ویرانه ی من
      لب پرخنده ی  تو دشمن غمهای من است
      می زند تیشه به بتخانه ی غمخانه ی من
      هوش سرشار تو و آن هدف پاک و بلند
       باغ امید من  ای دختر فرزانه ی من
      هستی ای  عالم هستی  همه یادآور تو
      دست  تو هست به گرمی به سر و شانه ی من
      در گلستان نگاه تو مرا خاطره هاست
      همچو رازی به شب قصه ی افسانه ی من
      شعرمن نقش به دامان شب باغ خیال 
      منم آن شمع فروزان وتو پروانه ی من
      سالها میگذرد از پی پاییز و بهار
      تو چنان می گذری بر دل دیوانه ی من
      جان من هست خداوند نگهدار شما
      تا ابد باش تو تاج سرشاهانه ی من
       
      تقدیم به دخترم هستی
      از مجموعه اشعار دفتر آتش عشق
      سروده شده در 30مهر 1400
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۱۹
      ميلاد قطب دایره امکان نبی گرامی اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)
      و گل بوستان نبوى،وام دار شيعه علوى،امام جعفر صادق(ع)
      بر شما مبارک باد خندانک
      مهرداد عزیزیان
      دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۹:۳۲
      درود بر شما🌺🌺👏👏
      خدا هر دو عزیز را حفظ کند ، پدر را نویسا تر و دختر را خوانا تر 🙏🙏🙏
      علی مزینانی عسکری
      يکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۳۴
      سلام و عرض ادب
      دستمریزاد پدر مهربان
      خندانک خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      يکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۷:۵۴
      شورانگیز وزیباسرودی بود
      قلمتان نویسا
      هزاران درود
      موفق باشید
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0