🔰 #سرود_عید_غدیر_خم 🔰
✨ #ای_منتخب_غدیر_خم ✨
⭐️ #اجرا_نشده ⭐️
💠💠💠💠💠💠💠💠💠
🏳بند اول:
ای منتخب غدیر خم
شایسته ترینه مردم
فرموده حی داور
هستی از همه برتر
ای علت خلقت عالم
وصیِ مطلق خاتم، حیدر
معنی فاروق اعظم
ای ذکر توبه ی آدم، حیدر
سوره ی هل اتی، آیه ی اِنّما
همه در شأن تو، علی یا مرتضی
اَشهد اَنَّ علیاً ولی الله
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🏳بند دوم:
ای تمثال نور الرحمن
ولایتت رکنِ ایمان
ای حضرت شاهنشاه
ممسوس فی ذات الله
ای ولیِ عالَم امکان
خدا هستی یا که انسان؟!، حیدر
ناطق و تفسیرِ قرآن
تو محشر معیار و میزان، حیدر
علی یعسوب دین، علی حبل المتین
فقط آقا تویی، امیرالمؤمنین
اَشهد اَنَّ علیاً ولی الله
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
🏳بند سوم:
ای امام اول دنیا
خلیفة الله و مولا
اَشْجَعُ الناس و سردار
غیرت الله و کرار
ای خشم تو خالق طوفان
شیرِ لافرّارِ میدان، حیدر
پهلوان و مردِ مردان
فاتح و معرکه گَردان، حیدر
امیرِ با وقار، صاحب ذوالفقار
نامِ تو هست برا، شیعه ها افتخار
اَشهد اَنَّ علیاً ولی الله
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
#شعر: یاحسین(طاها تحقیقی)
یک تفکر است
چشمهاى است که تا پایان هستى مىجوشد
کوثرى است که فنا برنمىدارد
افقى است بىکرانه و خورشیدى است عالمتاب
در یک کلام غدیر اقیانوسی بیکران است
این عید بر شما مبارک