صفحه رسمی شاعر عارف افشاری (جاوید الف)
|
عارف افشاری (جاوید الف)
|
تاریخ تولد: | يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۷۴ |
برج تولد: | |
گروه: | شاعران کلاسیک |
جنسیت: | مرد |
تاریخ عضویت: | يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | شغل: | طراح و برنامه نویس |
محل سکونت: | الیپی (نیساب) |
علاقه مندی ها: | هنر حیوانات نرم افزار فلسفه نجوم تاریخ مستند شعر و مرگ |
امتیاز : | ۹۶۰۹ |
تا کنون 419 کاربر 2428 مرتبه در مجموع از این پروفایل دیدن کرده اند. |
درباره من: جهان را وانهم برای دیگران
محو گردم در انتهای بیکران |
|
|
|
اشعار ارسال شده
|
|
در پشت نقابت حقیقت خفته است ...
|
|
ثبت شده با شماره ۱۰۰۵۵۷ در تاریخ يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ ۱۶:۴۳
نظرات: ۱۴
|
|
او خود سراسر ز نور شد ...
|
|
ثبت شده با شماره ۱۰۰۳۶۷ در تاریخ سه شنبه ۸ تير ۱۴۰۰ ۱۱:۵۴
نظرات: ۱۸
|
|
حالتی میان خواب و بیداری
نه این و نه آن ...
|
|
ثبت شده با شماره ۱۰۰۰۴۳ در تاریخ يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۰۶
نظرات: ۷
|
|
یکروز شاید در اخرین کنج خیابان بمیرم
...
|
|
ثبت شده با شماره ۹۹۳۵۲ در تاریخ شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ۰۴:۰۴
نظرات: ۱۷
|
|
آپارتمان
قبری سه طبقه... ...
|
|
ثبت شده با شماره ۹۸۷۰۸ در تاریخ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۰:۰۳
نظرات: ۲۶
مجموع ۲۴۹ پست فعال در ۵۰ صفحه |
مطالب ارسالی در وبلاگ شاعر عارف افشاری (جاوید الف)
|
|
توضیح : ابتدا روشهای رسوخ به ذهنیت افراد بصورت بخشی(یعنی برای هر بخش به چه طریق) بیان میشود و سپس اشتباه هر مورد گفته شده و در پایان نیز نکته خالص هر بخش نوشته میشود رسوخ
|
|
|
|
گفتاري کوتاه من باب نمادسازي (و پيروي از آن 1نماد سازي بدليل خود گول زني(مقطعي(در باب سياسي 2نماد سازي بدليل منحرف سازي اذهان عمومي(دائمي(در باب اعتقادي 1اولين مورد از نماد
|
|
شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ ۰۴:۱۹
نظرات: ۸
|
|
1 باید از (درد) مردم بنویسد 2 باید ادب را در نوشتار رعایت کند 3 باید نقد پذیر باشد و خود نیز اشعار و نوشته های دیگران را بصورت سازنده نقد کند 4 باید همیشه بروز باشد و مطالعه کند و
|
|
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ۰۴:۴۰
نظرات: ۳۹
|
|
به نام ذات حق شکی نیست که مهدی اخوان ثالث (م امید) شعر معاصر را جلوه ای تازه بخشیده کمتر شخصی وجود دارد که در ترکیبات شعری بتواند حتی یک پله از او پایینتر قرار گیرد چ
|
|
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ۰۳:۳۴
نظرات: ۱۹
|
|
پايان بندي فصل(دوم نکته :ابتدا توضيحي از موارد زير ارائه شده سپس هر بخش بصورت مختصر بيان شده و در انتها نکته خالص آن قسمت نوشته ميشود نسيان ومدارا نس
|
|
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ۱۸:۳۸
نظرات: ۱۰
مجموع ۴۷ پست فعال در ۱۰ صفحه |