سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        مهربانی

        شعری از

        علی قیصری

        از دفتر عسل نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۳۲ شماره ثبت ۹۹۹۳۳
          بازدید : ۲۳۵   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علی قیصری

        کم  ‌ بکن  ﺑﺎ   ﻣﻬﺮﺑﺎنی  ها   ﻣﺮﺍ دلبسته ﺗﺮ
        تا نگردد شعر من از عشق ِ تو  ﺑﺮﺟﺴﺘﻪ ﺗﺮ
        گوشهٔ چشمی ﺑﭽﺮﺧﺎﻧﯽ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﮐﺎﻓﯽ ﺍﺳﺖ
        ﺭﺍﺯ ِ  ﻣﺎ  ﺑﺎﯾﺪ ‌ ﺑﻤﺎﻧﺪ‌  سال ها   ﺳﺮﺑﺴﺘﻪ ﺗﺮ
        مِثل ِ رنگ ِ  آسمان آبی تر  از  آبی  بپوش
        صبح ِ  آزادی  ندیدم  از  کبوتر  خسته تر
        موج گیسویت که میریزد به رویﺷﺎﻧﻪ ﻫﺎ
        در تـب  و تاب ِ کمندت عارفان ﻭﺍﺭﺳﺘﻪ ﺗﺮ
        همچنان وقتی قلم‌ را روی ابرو می کشی
        امتــداد خـط نسخم می شود بشکسته تر
        گفته بودی نشکنی گاهی سکوت لحظه را
        می کنی آهنگ ِ رفتن را  ولی  پیوسته تر
        در‌  میان ِ  دلربایان  شاخصی  بانو  عسل 
        از تو در شهرم نباشد شهره ای برجسته ﺗﺮ
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        مهرداد عزیزیان
        پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۵۲
        درود بر شما🌺👏
        عباسعلی استکی(چشمه)
        جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۰۴
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا بود خندانک
        محمد خسروی فرد
        جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۴۸
        بی نهایت زیباست
        درود بر شما
        خندانک خندانک خندانک
        مجتبی شهنی
        شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۰۶
        درود فراوان
        بسیار بسیار
        زیبا و عالی
        بود🌺🌸🌺
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0