سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      هزار دوره مرگ

      شعری از

      آرزو عباسی ( پاییزه)

      از دفتر بغضِ کال نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۴۹ شماره ثبت ۹۹۷۹۵
        بازدید : ۷۰۸   |    نظرات : ۳۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      از اتاق کناری صدا می‌آید!...
       
      آینه 
      جیغ می‌کشید وهم‌اش را 
      از انعکاس سایه‌ی مادر
      پای گهواره ...
       
      همین دیروز داشت 
      زندگی‌اش را می‌کرد 
      و با دستان گشاده 
      خیال می‌بافت 
      به تن فرداها
      و اینک 
      حلق‌آویز از سقف زنانگی‌...
      بغض‌اش 
      شرحه شرحه می‌تپید!
       
      مادر اشتباه می‌کرد 
      چه اصراری 
      برای مردن دوباره‌ داشت؟!
       
       
      پدر اما گوشه‌ای 
      غوطه‌ور در خلسه‌ای سنگین 
      با ذهنی خمار 
      همبستر با خیال آفتاب 
      پاشوره می‌کرد 
      تنِ تلخ‌اش را...
       
      تاریکی 
      سرزده آمده بود 
      و سکوت گوشخراش پدر 
       بند می‌آمد  
      لابه‌لای جیغ‌‌های آینه...
       
       
      آرزو عباسی(پاییزه)
      ۱۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0