شنبه ۳ آذر
رباعی1 شعری از سعید رستگارمند
از دفتر کینه های "ماه" نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ۱۴:۰۲ شماره ثبت ۹۹۷۵
بازدید : ۱۰۰۰ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب سعید رستگارمند
|
این پنجره ها که شوق باران دارند،
در خاطره ی بهار جریان دارند
این بار ولی نمی هراسند از شب
یعنی به حضور "ماه" ایمان دارند
"سعید رستگارمند"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.