سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        بدان

        شعری از

        یوسف همایون

        از دفتر در طلب معشوق نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۲۷ شماره ثبت ۹۹۳۷۷
          بازدید : ۱۱۴   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر یوسف همایون

        تمام عید زبانی، پیام نوش نمایی
        بدان امید دگر را، کنم نثار خدایی
        ز ماه بی‌سحری من، هوای راز نوا است
        طلوع کند غزلی را، ز پای سال صبایی
        قدم زنم ز کناری، زوال جام تباهی
        همان دمی که بمیرد، شراب عیش عزایی
        زبان بی‌خردی را، ز راه جان تو بستم
        ببخش پند زمانه، جمال اشک جدایی
        جهان تلخ صدایی، سوار رخش جفا است
        امان بگیر هنرم را، پیام خون قبایی
        اسیر زخم گلستان، بقای بی‌نظری است
        غروب این ثمرت را، بهار اصل وفایی
        ۷
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۴۳
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و جالب بود
        پیشرفت خوبی در وزن و قافیه داشته اید
        لطفا به آهنگ عمودی و افقی بپردازید خندانک
        طوبی آهنگران
        يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۴۶
        سلام بزرگوار
        شعرتان بسیار زیبا
        است
        دورود بر شما
        بهنود کیمیائی
        يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۵۹
        هزاران هزار
        درود بر شما
        بسیار بسیار دلنشین بود
        قلمتان توانا
        فرجامتان نیک

        ⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘خندانک
        محمد مهدی بخارائی
        يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۱۴
        زیباست و دلنشین خندانک
        درود فراوان بر شما خندانک خندانک
        ایمان اسماعیلی (راجی)
        يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۴۹
        درود یوسف عزیز خندانک خندانک خندانک
        مجتبی شهنی
        دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۳۸
        درود فراوان
        بسیار بسیار
        زیبا و عالی
        بود🌺
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0