سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      مٍقآمِ فِنآ

      شعری از

      پژمان خلیلی

      از دفتر شَه شَهِ نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۵۰ شماره ثبت ۹۹۳۳۰
        بازدید : ۱۵۸   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر پژمان خلیلی

      منتَظَر ,قانع نشینم شاید ایی یا که نه
      در ضمیرام خواب اقلیم ات بدیدم یا که نه

      هر تبسم کردن ات مروآر روح ام را ربود
      در نگاه ات خوف , قربان ات برویم یا که نه

      ما نبودیم آمدی یا بودی و هستی و بود
      دون فنا گردید حیرآنت, تو سًری یا که نه

      هر چه می خوانم تو ناقوسی ,اَذانی در درون
      وَه چه بی تابم به میخاری بیایم یا که نه

      من عبوری در عطش, آتش به بیرونم کشاند!
      العجب! میغات سٌلکی در ثنآیم یا که نه

      در مسیر ت هر فِغانی دید ام از دور آنه گفت
      بهر قربانت, چو می نازی بنازم یا که نه

      من که قربانی ابراهیم ,اسماعیلتان گردیده ام
      آس موسی , چوب نوحآ, چون خِلالم! یا که نه

      مقصدی, بی انتها, هر لحظه سودآی به کف
      در کف دنیا! به جستآرت بجویم یا که نه

      ((و ُجهُه ٌ نور ٍ علی نور َ کَبرق ٍ لامع ٍ ))

      در تجلای ات بهوشم, می ربآیی ! یا که نه
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۰۴
      درود بزرگوار
      جالب و زیباست خندانک
      آذر مهتدی
      شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ۰۵:۰۸
      درود بر شماجناب خلیلی
      بسیار زیبا
      بسرایید به مهر
      ایام بکام
      🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃
      بهنود کیمیائی
      شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۳۶
      درودها



      ⚘⚘⚘⚘⚘⚘
      آرمان پرناک
      شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۰۷
      درود فراوان بر شما جناب خلیلی عزیز
      بسیار زیبا سروده ای است
      ردیفِ ردیفی بود
      شاعرانگی هایتان مستدام
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      مجتبی شهنی
      شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ۲۲:۱۴
      درود فراوان
      بسیار بسیار
      زیبا و عالی
      بود🌺🌸🌺
      پژمان خلیلی
      يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۲۳
      ممنونم
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0