سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      آثار طوفان

      شعری از

      مهدی ملکی الف

      از دفتر اشعار مهدی ملکی الف نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۰۴ شماره ثبت ۹۹۲۷۰
        بازدید : ۱۹۱   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      دنیا برایم مثل زندان است باور کن
      چشمم به یادت خیس باران است باور کن
      با حسرتت تا مرز مردن می‌بری من را
      امشب جهانم رو به پایان است باور کن
      از روزگارم سوز و سرما را بگیری کاش
      اطراف من دائم زمستان است باور کن
      ای کاش دردم را بفهمی از غزل‌هایم
      معنای شعرم داغ هجران است باور کن
      امشب خروشان کرده‌ای دریای حسرت را
      بر ساحلم آثار طوفان است باور کن

      شاعر: مهدی ملکی الف
      ۷
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      محمد رضا خوشرو (مریخ)
      پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۱۱
      درود بر شما

      🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۱۹
      درود بزرگوار
      غزلی ناب و زیبا بود خندانک
      بهنود کیمیائی
      پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۴۹
      درودها






      ⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
       موسی عباسی مقدم
      پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۱۴
      درود بر ملکی عزیز زیبا بود بزرگوار خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      طوبی آهنگران
      پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۲۰
      سلام جناب ملکی
      بسیار بسیار زیبا
      احسنت بر شما
      مجتبی شهنی
      پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ ۲۰:۰۷
      درود فراوان
      شاعر بزرگوار
      بسیار زیبا و عالی بود
      لذت بردم
      قلمتان توانا✏
      زندگیتان پایدار
      🌹🌹🌹🌹
      آذر مهتدی
      جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ ۰۴:۵۹
      درود بیکران جناب ملکی گرامی
      بسیار زیبا سرودید
      قلمتان سبز
      ایام بکام
      موفق اشید
      🌺🍃🍃🍃🍃🍃🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃🍃🌺🌺🌺🍃🌺
      ایمان اسماعیلی (راجی)
      شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۳۲
      سلام مهدی جان خندانک
      عالی بود عزیز دل خندانک
      زنده باشی الهی خندانک
      چاپ کتاب دومت هم مبارکت باشه خندانک
      ان شاءالله بدرخشی خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0