سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      برای تنم

      شعری از

      روزبه زراعت گر

      از دفتر شعرناب نوع شعر قصیده

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۰۲ شماره ثبت ۹۹۱۵۳
        بازدید : ۱۲۸   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر روزبه زراعت گر
      آخرین اشعار ناب روزبه زراعت گر

      به سر دارم برم دامونِ کوهی
      یه میلیون سالِ انسانی ندیده 
      نه ردّی روی برفی مونده از گِل
      نه از خاکش کسی مُشتی خریده
      دلم میخواد‌ چون زرتشت و‌ بودا
      رها از بندِ بر جونم تنیده ...
      ..برم اونجا که از نو زنده باشم
       ازین آشفته افکارم رهیده
      بذارم پشت سر هر خاطراتی
      تنم را با من ام بیگانه کرده
      تنم ارّابه ای درهم شکسته
      سَواری مُرده افسارش کشیده
      بدهکارم به این تن یک دو روزی
      رها گردد ازین صاحابِ مرده.
       
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۰۷
      درود بزرگوار
      به شعر ناب خوش آمدید
      موفق باشید خندانک
      بهنود کیمیائی
      يکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۵۹
      هزاران
      درود
      برشما
      سارا (س.سکوت)
      يکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۵۵
      درود بر شما
      بسیار زیباست
      پیروزباشید خندانک
      مجتبی شهنی
      دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۴۷
      درود فراوان
      شاعر بزرگوار
      بسیار بسیار عالی بود
      لذت بردم
      سبز باشید سبز بمانید🍃
      قلمتان توانا✏
      👍👍👍👍
      زندگیتان پایدار
      🌷🌷🌷🌷
      مجتبی شهنی
      دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۴۸
      به شعر ناب هم خوش آمدید خندانک خندانک خندانک
      قربانعلی فتحی  (تختی)
      دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۲۲
      درود
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0