سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        ثانیه به ثانیه

        شعری از

        محمود فتحی چقاده

        از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۲۲ شماره ثبت ۹۹۰۲۵
          بازدید : ۸۶   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمود فتحی چقاده

        این وضع گرانی که در ایران است
        مرغ پخته  از شرم آن گریان است
        اولین بار در دامن مسکینان است
        اخرین بار هم گریبان گیر مسکینان است
        آن که دستش تهیست غریب و سرگردان است
        آنکه مالک جیب دیگران است خوش و خندان است
        گر خدا رحم کند از این گدار بگذریم
        دست یاری دهنده ی ما از طرف تهران است
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۷:۲۷
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود خندانک
        محمود فتحی چقاده
        محمود فتحی چقاده
        پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۱۲
        درود
        ارسال پاسخ
        سید هادی محمدی
        پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۸:۱۶
        درود ها جناب فتحی
        قلمتان نویسا
        🌹🌹🌹🌹🌹🌹
        محمود فتحی چقاده
        محمود فتحی چقاده
        شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۰۰
        درود بر مرد دانایی چون شما
        ممنونم
        ارسال پاسخ
        بهنود کیمیائی
        پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۸:۱۶
        درودها
        محمود فتحی چقاده
        محمود فتحی چقاده
        پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۱۲
        درود و سرودهای خوش بر شما خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        مجتبی شهنی
        پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۱:۱۰
        درود فراوان
        بسیار بسیار
        زیبا و عالی
        بود🌺🌸🌺
        محمود فتحی چقاده
        محمود فتحی چقاده
        شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۰۰
        دوست همیشگی و محترم
        از لطف صمیمانه شما سپاسگذارم
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0