سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      بعضی اوقات

      شعری از

      میلاد غریبی زاده

      از دفتر ماورای باورها نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۱:۰۶ شماره ثبت ۹۸۷۱۱
        بازدید : ۱۸۸   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر میلاد غریبی زاده

      امروز کمی در خودمم
      روی صندلی روبروی پنجره بسته نشسته ام
      سیگار هم که تمام 
      اندکی در فکر فرو می روم 
      و به سوی کافه می روم
      آنقدر حواسم جمع است که پرندگان روی سیم برق را قشنگ میبینم
      و آنقدر حواس پرتم که آب جمع شده جلوی پایم را ندیدم
      تشکری سرد از صاحب کافه و گرفتن فنجان
      خوردن قهوه و روشن کردن سیگار 
      من مرد تنبلی نیستم 
      من به پهنای تمام سربازان تاریخ جنگیده ام
      من کتابها خوانده ام و سفرها رفته ام
      من همانند سیاهچاله ای زمان را خمیده کرده ام
      این روز ها کمی دلتنگی و خستگی 
      مرا در خود فرو برده
      کاش قضاوتم نکنند اگرم قضاوت کردند
      مهم نیست مهم نیست مهم نیست
      آری خودم و خدایم که می دانیم
      مرد بعضی اوقات در خودش غرق می شود
      مرد بعضی اوقات از خودش سرد می شود
      اما دوباره این کوره داغ زیر خاکستر فعال خواهد شد
      و دوباره تلاش تلاش تا مرگ
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۷:۵۴
      درود بزرگوار
      جالب و زیبابود خندانک
      سارا (س.سکوت)
      سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۸:۴۶
      درود بر شما
      زیبا نوشته اید خندانک
      طوبی آهنگران
      سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۵۴
      من به پهنای تمامذسر بازان تاریخ جنگیدهام
      دورود ب شما
      مجتبی شهنی
      سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۱:۳۱
      درود فراوان
      بسیار بسیار
      زیبا و عالی
      بود🌺🌸🌺
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۳:۱۲
      درود بر شما خندانک خندانک خندانک خندانک
      بهمن بیدقی
      چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۱:۰۰
      باسلام وعرض ادب بزرگوار
      زیبا بود
      درود برشما خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0