سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        ارادت

        شعری از

        یزدان ماماهانی

        از دفتر گیتار بی تار نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۸:۴۸ شماره ثبت ۹۸۶۶۳
          بازدید : ۱۵۲   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر یزدان ماماهانی

        مـن بر اصالـت خویـش ؛ دارم ارادتـی خـاص
        بـدخـواه بـریـن ارادت ؛ دارد حسادتی خـاص
         
        جـنـگ و جـدال و پیـکار پـایـان پذیـر نبـاشـد
        جـان در قـبـال دشـمـن دارد رشـادتـی خــاص
         
        آن نـقـطـه اشـتـراکِ یـکـپـارچـگـی مـنـم مـن
        بـی‌مغـرضانـه ؛ هستم دنـبال وحـدتـی خـاص
         
        دستی که رو به بـالاست آغـشتـهٔ فـجورسـت
        عَـبـْـد خـبیـث پـنداشـت کرده عبادتـی خـاص
         
        مــن ؛ بـیــســواد آگــاه فــاقــد ز ادّعــایــم ...
        دارای درک و فهم و هوش و عـقیـدتی خاص
         
        مـعـتــاد بـه اعـتیاد بـخشـایـش و گـذشـتیـم
        بـر گـوهـران پـارسـا گـردیــده عـادتـی خـاص
         
        در صحّـت و سلامـت باشیـم و بـس کـفایـت
        ایــزد سـپاسـگـزاریـم دادی سـعـادتـی خـاص
         
        ارادت
        یزدان‌_ماماهانی 
        سـرایـش۱۷_۲_۱۴۰۰
        _🎼🎸گیـــتار بـی‌تــــار🎸🎼_
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0