سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      جبر روزگار

      شعری از

      کبهان ژولیده انارکی

      از دفتر اسیر دل نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۵۱ شماره ثبت ۹۸۵۴۹
        بازدید : ۱۸۷   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر کبهان ژولیده انارکی
      آخرین اشعار ناب کبهان ژولیده انارکی

      (جبر روزگار)
      خسته ام گاهی ز جبر و گاه دیگر اختیار  
      گشته ام خانه نشینت  گه ز دست روزگار
      روزها   دنبال   هم  می آید و عمرم تبه
      می نماید   در  دیارم  این چُنینم  بیقرار
      گشته ام حبس زمانه در میان کوره ره 
      مانده ام  آخر چگونه از کدامین ره فرار
      روز تا شب می شوم درگیر با افکار خود
      بارالها   ماندم  از قول و قرار و اعتبار 
      گاه شیدا گشته ام از حال سرگردانیم 
      آن   زمانی  که شده درد دل من آشکار 
      بی قرارم کرده و پای فرارم هیچ نیست 
      قامت خود را نمی بینم به هر پا استوار 
      شعر(ژولیده)   شده همراه  افکار  دلش 
      آخراو را می کُشد این ظلمت شبهای تار
      #_کیهان_ژولیده_انارکی
       
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۸:۰۷
      درود شاعر گرامی
      افراغ اندیشه را پاس بداریم
      بداهه ای کوتاه :
      "مار پیچی طولانی است
      زبان چسبناک
      مار خوابیده
      روی گنج های
      آشکار و نهان
      سرزمین من خندانک خندانک
      مسعود میناآباد  مسعود م
      پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۵:۴۹

      سلام و درود
      بر شما شاعر گرانقدر
      بسیار عالی
      --------------
      خندانک خندانک خندانک
      علیرضا اسماعیلی همایون
      پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۰۴
      درود بر شما زیبا بود خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0