سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      در این عالم

      شعری از

      فاطمه مسعودی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۳۷ شماره ثبت ۹۸۳۵۵
        بازدید : ۲۰۲   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر فاطمه مسعودی
      آخرین اشعار ناب فاطمه مسعودی

      در این عالم نمی ارزد دلت از خاطر دنیا غمین باشد
      نه از دردی
      نه از بی رحمی دنیا
      نه از مشرق 
      نه از مغرب
      که هیچش هم نمی ارزد غمین باشی
      وگرنه ثروت قارون و آن ملک سلیمانی
      همه هستی این عالم نمی ماند
      تلاشی کن بماند نام نیکویی
      وگرنه در کجا دیدی
       که ثروت می شود ارزش
      کجا دیدی که دنیا روی خوش دارد
      کجا دیدی جهالت می شود تعبیر
      کجا دیدی که ظالم دائما باشد 
      همه ثروت نمی ماند
      جوانی ها نمی ماند
      ندامت ها
      جهالت ها 
      نداری ها نمی ماند
      به دنبال چه می گردی نمی یابی
      نمی ارزد غمین باشی
      هر آن چیزی که می ماند 
      و می ارزد
      و می ارزد
      که نامت می رود بر لب به نیکویی
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۸:۲۸
      درود
      ایام سوکواری مولای متقیان
      حضرت علی علیه السلام تسلیت
      طاعات و عبادات قبول
      التماس دعای فراوان دارم خندانک
      بهنود کیمیائی
      يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۸:۴۰
      خندانک
      🌹🌹🌹🌹
      با عرض سلام و احترام
      خدمت شما شاعر گرامی
      بسیار بسیار عالی بود لذت بردم
      احسنت
      قلمتان توانا
      لحظه لحظه های دلتان شاد
      زندگیتان پر از امید
      🌷🌷🌷🌷
      ایمان اسماعیلی (راجی)
      يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۰:۵۵
      به به به خندانک
      عالی بود خندانک
      زنده باد خندانک
      مجتبی شهنی
      دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۰:۰۳
      درود فراوان بانو گرامی
      بسیار
      زیبا
      بود خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0