سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        بعد باران

        شعری از

        نیلوفراسفندیاری

        از دفتر لیلی خاموش نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۱:۳۸ شماره ثبت ۹۸۱۸۹
          بازدید : ۱۷۹   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر نیلوفراسفندیاری
        آخرین اشعار ناب نیلوفراسفندیاری

        بعد باران رنگ و روی آسمانم دیدنی شد
        عطر نیلوفر ، شقایق ، یاسمن ، دل بردنی شد
        شعری از خاطر گذشت و شکوه ها را با خودش برد
        روح باران خورده ام تنها ، سرای روشنی شد
        تا گمان بردم جهان را شسته باشد اشک هایش
        اشک من با اشک او در هم تنید و گلشنی شد
        چشم و باران و زمین و آسمان وزن غزل داشت
        آیه های عشق پیدا گشت و ایمانم غنی شد
        دم دم نوروز بود و خاک سودای دگر داشت
        قلب من هم چون زمین سر.....آاااب دید و رستنی شد
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عليرضا حكيم
        چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۲۴
        درود بر شما
        شعری خوب بود اما کل قافیه‌ها اشتباهند
        خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۲۱
        درود بانو
        بسیار زیبا و جالب بود خندانک
        اميرحسين علاميان(اعتراض)
        چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۶:۰۴
        درود بر شما و افرين به قلمتان خندانک
        سعید صادقی (بینا)
        چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۲:۴۳
        قشنگ بود درود بر شما خندانک
        فرشته پورصدامی
        پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۲:۱۶
        خندانک خندانک

        درود .
        قلمت خوش .

        ابراهیم آروین
        يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۲۰
        درودتان باد
        قشنگ و جالب بود

        موفق باشید خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0