جمعه ۲۵ آبان
سرنوشت شعری از مصطفی یعقوبخانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۰:۳۹ شماره ثبت ۹۷۹۶۴
بازدید : ۱۲۲ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر مصطفی یعقوبخانی
آخرین اشعار ناب مصطفی یعقوبخانی
|
تا وقتی با منی چیزی نمیخوام
با تو انگار که توی بهشتم
بمون پیشم همیشه ، مطمئنم
که با تو خوب میشه سرنوشتم
تو یه افسانه ای یا که یه آدم ؟
مگه انقدر آدم ماه میشه ؟
توی بیراهه های سختی و غم
کی مثل تو با من همراه میشه ؟
"بمون دنیامو زیبا کن همیشه
کی جز من انقدر دیوونه
کی جز من واسه تو دنیاشو میده
با تو تا اوج خوشبختی رسیده"
تو میتونی با یه لبخند ساده
غما رو از دل من دربیاری
چرا بد میکنی با من عزیزم
شبیه من مگه دیوونه داری؟
فقط میخوام باشی تو جهانم
تا با تو زندگی راحت شه واسم
اگه باشی کنارم قول میدم
نشه پرت کسی جز تو حواسم
"بمون دنیامو زیبا کن همیشه
کی جز من انقدر دیوونه
کی جز من واسه تو دنیاشو میده
با تو تا اوج خوشبختی رسیده"
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است