سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    قسمت تو نبودن

    شعری از

    تارخ محمدزاده

    از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ ۰۱:۲۴ شماره ثبت ۹۷۸۲۵
      بازدید : ۱۴۹   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر تارخ محمدزاده

    فقط... 
    دوری نیست که دل آدمها 
    را می سوزاند.  
    بعضی وقت ها اینکه باشد ولی
    بودنش متعلق به تو نباشد.
    بیشتر دل آدم را می سوزاند. 
    اینکه هر روز اورا می بینی و 
    از عطرش استشمام میکنی، 
    صدای متین او گوش هایت 
    را نوازش میدهد. 
    و تو جرات نگاه کردن به 
    چَشمان زیبای اورا نداری.
    چه تلخ است هر روز کسی 
    را که دوست داری،
    ببینی ولی نتوانی به او بگویی 
    که چقدر دوستش داری.! 
    تورا با غیر میبینم صدایم در نمی آید. 
    دلم می سوزد و کاری ز دستم بر نمی آید. 
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ۰۹:۲۲
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و سرشار از احساس بود خندانک
    طوبی آهنگران
    يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ۰۴:۵۹
    سلام بسیر زیبا
    دوست داشتن نعمت. بزرگی است
    محمد باقر انصاری دزفولی
    يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ۱۶:۲۸
    با یک دنیا ارادت وسلام
    دستمریزا
    عالی سرودی باز ا ز شما خواندم
    درود بر شما شاعرگرامی
    همیشه بر قرار باشید
    خندانک خندانک خندانک
    مجتبی شهنی
    يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ۲۱:۴۲
    درودها
    شاعر گرامی
    بسیار بسیار عالی بود
    لذت بردم
    سبز باشید سبز بمانید🍃
    قلمتان توانا✏
    👍👍👍👍
    زندگیتان پایدار
    🌷🌷🌷🌷
    يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ۱۴:۲۴
    درود و عرض ادب خندانک
    بسیار زیبا و دلنشین خندانک
    برقرار باشید
    در پناه حق خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0