سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    این شب، سپهر عزیز

    شعری از

    نسرین فروغی

    از دفتر خطاب به سپهر خوارزمی نوع شعر دلنوشته

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ ۰۲:۲۳ شماره ثبت ۹۷۷۹۴
      بازدید : ۱۳۶   |    نظرات : ۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر نسرین فروغی
    آخرین اشعار ناب نسرین فروغی

    این شب به یاد تو انگشتانم میلرزند
    این شب به یاد تو نفس بر من تنگ است
    سپهر عزیز
    هیچ گاه تپش ترس را از عشق نخواهم شناخت
    گفتم بیاموز مرا
    گفتی آموختنی نیست
     خسته بودی از من و آموختنی هایم
    خسته بودم از تو و زبان به هم دوخته ات
    خسته ام از تو و زبان به هم دوخته ات
    زبان بگشا
    بیا زنی احمق خطابم کن
    این بار زحمت آمدن گردن تو
    خسته ام، پاهایم تاول میزند تا بیایم گونه ی مو دار تو را ببوسم و تو خجالت بکشی
    این بار تو بیا سر من داد بزن، این بار تو بیا سیلی بکش توی گوشم
    اصلن بیا شاکی شو بگو زنی مرا دوست دارد که من ازو نفرت دیرینه دارم
    چشم بگشا و شیشه از نگاهت بگیر و یک بار مرا بی عینک ببین
    دست بکش به صورتم تا مرا ببینی
    اشکهای خیسم را ببینی
    سر بلند کن ببین که دوستت دارم
    گوش بده و بشنو که دوستت دارم
    گناه مرا ببین، شکایت مرا به قاضی ببر، بگو این زن دوستم دارد
    بگو این زن هرزه است، بگو این زن امان از من و زندگی من بریده 
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0