سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        غم دل

        شعری از

        عارفه مرادی

        از دفتر زنده است هنوز نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ ۰۰:۴۳ شماره ثبت ۹۷۷۵۴
          بازدید : ۱۸۹   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

         
        غم دل راه نفس بسته کجایی چه کنم؟
        شب تاریک و مداوا به دوایی چه کنم؟
        تب عشق است و ندارم کس و تنها و حزین
        نرسی چون تو مسیحا به شفایی چه کنم؟
        همه درد دل دیوانه غریبانه گذشت
        به امیدی که بیایی چون نیایی چه کنم؟
        شده ام عاشق آن زلف پریشان و تو هم
        سر گیسو ننمایی، بنمایی چه کنم؟
        بنشینم سر راهت صنما غنچه دهان 
        بگشا لب به دعایی، نگشایی چه کنم؟
        قد ما همچون کمان هم شده، دلدار عزیز 
        نظری هم نکنی، بهر وفایی چه کنم ؟
        خط و خالت به دو عالم ندهم حور جنان
        ننشینی بر بهار بنشینی چه کنم؟
        عارفه مرادی 
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ ۰۸:۱۱
        درود بانو
        بسیار زیبا و دلنشین بود
        دستمریزاد خندانک
        بهروز ابراهیمیان
        پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ ۰۶:۱۸
        بسیاردلنشین بود
        درودبرشما خندانک
        امیر علی علیزاده ( الف سکوت)
        پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ ۰۸:۴۴
        بسیار زیبا
        درود بر قلمتان خندانک خندانک خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ ۰۹:۵۲
        بداهه تقدیم شما شاعر گرامی
        شعرت
        آرامش جان ودل غمگین من است
        دل خوشم که شعر تو
        شربت شیرین من است
        خندانک خندانک خندانک
        پریسا مصلح
        پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ ۱۲:۰۸
        درود برشما خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0