سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        فرصت یک لبخند

        شعری از

        سیده الهام خاتمی

        از دفتر دفتر ناگفته ها نوع شعر دوبیتی

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ۰۷:۲۸ شماره ثبت ۹۷۷۲۱
          بازدید : ۶۶۹   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سیده الهام خاتمی

        در هجوم لحظه ها، مرا فرصت یک لبخند کافیست   
        ساعتی زیر باران، دست در دستان تو بودن، مرا کافی ست
        یک نفس عاشقی،در هوای بی کسی ها، مرا کافیست      
         دمی با تو بودن، مرا به رهایی از غم دنیا کافیست
        ۸
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ ۰۹:۲۳
        درود بانو
        دو تا بیت زیباست
        موفق باشید خندانک
        طاهره حسین زاده (کوهواره)
        يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ۰۴:۱۶
        سلام بانوی ارجمند نازنین خواهرم

        رمضان تان نورباران از رحمت حق خندانک

        زیبا و دلپسند سرودید خندانک خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ ۰۹:۱۷
        بداهه ای تقدیم شعر زیبای
        نگاه برشعرتان
        با شور زیباست
        دلان در وصف او
        همچون فریباست
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        علی اصغر فرخ پور فرخ
        علی اصغر فرخ پور فرخ
        پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ ۲۳:۴۱
        خندانک
        ارسال پاسخ
        آرزو هرسیج ثانی(دلدار)
        پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ ۱۳:۰۷
        👏👏🌷🌷
        مجتبی شهنی
        جمعه ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ ۰۰:۵۵
        درود فراوان بر بانو ی گرامی
        مثل همیشه
        بسیار
        زیبا
        بود خندانک
        قربانعلی فتحی  (تختی)
        جمعه ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ ۱۷:۱۲
        درود برشما شاعر گرامی سیده الهام خاتمی گرامی
        بسیار عالی و
        جزاب بود
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک شاد باشبد خندانک
        لیلا طیبی (رها)
        پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۵:۳۸
        درود بر شما

        احسنت

        خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0