سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      بنی آدم

      شعری از

      میلاد غریبی زاده

      از دفتر ماورای باورها نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ ۲۳:۳۲ شماره ثبت ۹۷۶۲۱
        بازدید : ۵۵۶   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر میلاد غریبی زاده

      ما همه
      اعضای یک پیکریم
      چندین میلیارد نفریم
      سیاه و سفید و زرد و سرخ
      همه با هم خواهر و برادریم
      از سال 1969 که یک نفر
      همیشه در ایستگاه فضایی آن بالاست
      دائما همه ما چشم به آسمان و دلتنگ همان یک نفریم
      از قرن هفتم که سعدی بزرگ گفت 
      تا امروز که من حقیر می‌گویم
      همه هم چو عضویم که متصل به یکدیگریم
      همه گریه می‌کنیم می خندیم عصبانی و شاد می شویم
      آری براستی که همه مکمل و آینه ی همدیگریم
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ۱۰:۲۰
      درود بزرگوار
      خندانک خندانک خندانک
      طوبی آهنگران
      سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ۰۹:۳۰
      سلام دورود فراوان بر شما
      در شعر تان اندیشه زیبایی
      نهفته است
      محمد باقر انصاری دزفولی
      سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ۰۹:۳۹
      بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
      شاعر گرامی
      شور و شوق شعر شما
      دل می برد از خوانندگان
      گویی که درباغ دلم
      بوی گلستان می رسد
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      مجتبی شهنی
      سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ۲۱:۱۷
      درود فراوان
      بر شما
      بسیار بسیار
      عاااااالی

      قلمتان توانا خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0