جمعه ۲ آذر
تولدم شعری از شکوفه عیسوندمحمودی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ ۱۱:۲۰ شماره ثبت ۹۷۲۶۵
بازدید : ۲۵۹ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر شکوفه عیسوندمحمودی
آخرین اشعار ناب شکوفه عیسوندمحمودی
|
کسی تولدمرابه خاطرم می آورد
برای خاک قلب من گل و شکوفه می خرد
کمیبزرگمی شوم تنم جوانه می زند
فقط یواشکی دلم،تورابهانه می کند
اگرچه باسرودوشعردلم پرازچکاوک است
خودت بگوبدون توتولدم مبارک است؟
# ۱۳_۱
#تولدم_مبارررک☺️
|
نقدها و نظرات
|
درودبراستادارجمندجناب استکی سپاس از محبت وعنایت شماپاینده باشید | |
|
درودبرشمااستادوبانوی گرامی سپاس ازحضورسبزتان | |
|
سلام ودرودفراوان برشما سپاس فراوان ازحضوروعنایت شما شادوماناباشید | |
|
دورودبرشمااستادگرامی سپاس فراوان ازبداهه ی زیباتون شادوسلامت باشید | |
|
درودبرشما سپاس ازحضورپرمهرتان پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مثنوی زیبا و کوتاهی است