يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر محمدباقر آزاد (مستعار)
آخرین اشعار ناب محمدباقر آزاد (مستعار)
|
قدم بزن به کنـارم، تو بارِ اخر هم
چه تلخ می گذرد... این قرارِ اخر هم
"
تو اسِ پیکِ منی، رو نکردمت حالا
شکست خورده دلم در قمارِ اخر هم
"
پر از گلایه ام اما چه فایده، وقتی
اثر نمی کند این اشک و زارِ اخر هم
"
به گوش می رسد از دور اهِ پر دردی
صدای سـوت بلـند قطارِ اخر هم
"
به روی سینه ی خود می فشارمت، اما
تو سـاده می گذری، از حصارِ اخر هم
"
صدا زدم که بگویم... که دوستت... اما
کشیـدی روی سـر من، هَوارِ اخر هم
"
تو می روی و پس از رفتنت نمی بینی
که پیـر می شـوم از انتظارِ اخر هم
"
تو می روی و بهار هم پیِ تو خواهد رفت
عجب خزان بدی ست این بهارِ اخر هم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود