يکشنبه ۴ آذر
درغم مادر تضمین شعر حضرت حافظ شعری از حمیدرضا نصرآبادی(طوفان)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ۰۸:۲۶ شماره ثبت ۹۶۷۳۴
بازدید : ۳۰۰ | نظرات : ۳۵
|
دفاتر شعر حمیدرضا نصرآبادی(طوفان)
آخرین اشعار ناب حمیدرضا نصرآبادی(طوفان)
|
((گربود عمر به میخانه رسم باردگر- حضرت حافظ))
در غم از دست دادن مادرعزیز ومهربانم
گر مرا نیست به تو فرصت دیدار دگر کاش در خواب ببینم تو، به یکبار دگر
پیرهن پاره واین یوسف مادر مرده نیست بعد از تو مرا هیچ خریدار دگر
ریشه در خاک چو خشکیده به فریاد بگو باغبان ، نیست به این باغ ، سپیدار دگر
پر پروانه سحر سوخته!!! تضمینی هست؟
شمع آتش نزند محفل دلدار دگر !
عین از عشق که افتاده دگر بی معناست ! برسر قاف زند، شینِ ریاکار دگر
چون طبیب دل تبدار به بیماری مُرد!! غم توان برد مگر پیش پرستار دگر؟
بلبل از داغ فراغ گل وگلزار بمُرد ! ورنه بی عشق ،که می رفت چمنزار دگر
عاشقی جرم کمی نیست به معشوق بگو مادرم رفت ومرا نیست دگر ،یار دگر
چشم بربستم ودر راه به گِل مانده شدم کی چِکد اشک، مگر بر غم دلدار دگر
حمیدرضا نصرآبادی(طوفان)
|
نقدها و نظرات
|
بزرگواریتان راسپاس جناب آروین عزیز غم لگد مال شادیهای مستمر سال جدیدتان عیدتان مبارک | |
|
جناب فتحی عزیز بزرگواریتان بی قیمت وپر به عیدتان مبارک از همدرتیان سپاسگذارم | |
|
سلام ممنون از شعرزیبایی که قرار دادید انشاالله سال جدید سالی مملو از یکرنگی ومهربانی عاری از دروغ وکرونا وظلم باشه سال نو بر شما مبارک | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روز جانباز مبارک
برای شفای عاجل جانباز عزیز ابوی جناب قنبر پور
سوره حمد را به نیت شفا بخوانیم
بی دست و پا
قدیم ها یادش بخیر
هر بار که نسیم سحری بوی ترا می آورد
دست و پایم را گم می کردم
و در طلوع فجر
دو باره پیدایشان کرده
با وضو می شستم
تا آخرین بار
که دیگر نتوانستم آنها را بیابم
با خودت برده بودی؟
بی وفا
قالم گذاشتی؟