سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    عالم فانی

    شعری از

    عرفان آغنده

    از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ۰۷:۵۲ شماره ثبت ۹۶۶۰۰
      بازدید : ۱۹۲   |    نظرات : ۱۲

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر عرفان آغنده

        دِگَر این عالم فانی ماندنی نیست         اگر دنیا خواهی ولی ماندنی نیست
    اگر که این عالم همه اش رفتنی ست         آخَرِ این عالم همه اش مردنی ست 
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۵۷
    درود بزرگوار
    میتوانست دو بیتی زیبایی باشد
    لطفا منابع عروض و قافیه را مطاله فرمایید خندانک
    طوبی آهنگران
    يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۴:۰۱
    خندانک
    طوبی آهنگران
    يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۴:۰۱
    خندانک
    طوبی آهنگران
    يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۴:۰۱
    خندانک
    عرفان آغنده
    عرفان آغنده
    يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۴۰
    ممنونم
    ارسال پاسخ
    مجتبی شهنی
    يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۳۹
    درود فراوان بر جناب آغنده عزیز
    بسیار
    عالی
    بود خندانک
    عرفان آغنده
    عرفان آغنده
    دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۵۲
    ممنونم از شما 🌹
    ارسال پاسخ
    مجتبی شهنی
    يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۳۹
    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    خندانک
    مسعود میناآباد  مسعود م
    دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ۰۱:۱۴
    سلام :

    درود بر شما
    عرفان عزیز رباعیات خیام را بخوان و در حال خوش باش
    گذشته و آنده را ول الش
    ----------------------- خندانک خندانک خندانک
    عرفان آغنده
    عرفان آغنده
    سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ۰۰:۱۹
    سلام جناب مینا آبادی عزیز
    من هر چی که از دلم برآد میگم ممنون حتما🌹
    ارسال پاسخ
    مسعود میناآباد  مسعود م
    دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ۰۱:۱۸

    از دی که گذشت هیچ ازو یاد مکن
    فردا که نیامده ست فریاد مکن

    برنامده و گذشته بنیاد مکن
    حالی خوش باش و عمر بر باد مکن
    خیام
    عرفان آغنده
    عرفان آغنده
    سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ۰۰:۱۹
    🌹🌹
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0