سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        سرچشمه

        شعری از

        محمود فتحی چقاده

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۱۶ شماره ثبت ۹۵۷۲۸
          بازدید : ۱۱۱   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمود فتحی چقاده

        هر که نام آن برد در راه عشق
        بلکه او دیوانه ایست در راه عشق
        عاشقی دیوانگی نباشد هرگز
        دیوانه آن باشد که نباشد در راه عشق
        کیمیای عشق با معشوقش مدارا میکند
        عشق درد بی درمان را مدوا میکند
        یار با عشق است بی یار تماشا میکند
        هر که گوید عشق نیست پندار حاشا میکند
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۹:۳۵
        دورود بزرگوار
        بسیار زیبا بود
        در وصف حضرت عشق خندانک
        مجتبی شهنی
        چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ۰۷:۳۴
        سلام و درود فراوان بر جناب فتحی بزرگوار
        بسیار
        زییا
        بود خندانک
        مجتبی شهنی
        چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ۰۷:۳۵
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک
        طوبی آهنگران
        چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۰۳
        سلام جناب فتحی
        بزرگوار شعر زیبا یی
        دوباره از شما
        دورود بر شما
        سارا (س.سکوت)
        چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۱۹
        درود برشما
        بسیار زیبا ست
        پیروز باشید
        محمد باقر انصاری دزفولی
        پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۵۲
        بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
        شعرت به خواندم
        به دل بارها
        تا که جهان هست
        کنم من صفا
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0