سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        گریه های طبل

        شعری از

        هادی سلیمانی

        از دفتر باربد اندوه نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ شماره ثبت ۹۵۶۸۶
          بازدید : ۱۳۶   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        گریه های طبل 
        مویه های ابر
        و قطره ایی که از پیج زیتونی گیسوانت 
         بر آب افتاد
        ماه از عسل چشمان تو برمی گشت
        از ایستگاهی که دیگر نیستی
        باران تکرار یک حادثه بود
        باران یک حادثه بود
        رامشگری دلارام از ریل شمال
        در ذهن آخرین درختی سیب 
        که افتادبرگریه های طبل
        با مویه های ابر
        و دامنی که نبودنت را صبوری می کرد
        نیستی...نمی یابمت
        در کدام پیچ ...پیچاندی
        در کدام چشم
        خواب های کهنه ام را
        در ملال تنگ زمستان
        در اتهام شاخه های تاکستان
        در شرم نبودنت 
        من قطاری ...روبه شمال
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ۲۰:۴۵
        درود بزرگوار
        جالب و زیبا بود خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۶:۰۶
        شاعر بزرگوار
        قلمتان همیشه جاودان بادا
        هزاران درود
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        مجتبی شهنی
        سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۴۸
        درود بزرگوار
        بسیار
        زیبا
        بود خندانک
        مجتبی شهنی
        سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۴۸
        خندانک خندانک خندانک
        علیرضا بنایی
        سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ۲۰:۲۵
        سلام و درود شاعر گرامی
        بسیار زیبا و دلنشین
        خندانک
        بهروز ابراهیمیان
        چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ۰۲:۵۹
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و جالب بود خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0