سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      شعر شمن ها

      شعری از

      سیده نسترن طالب زاده

      از دفتر رودخانه های برفی( کلاسیک) نوع شعر چهار پاره

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۸:۲۱ شماره ثبت ۹۵۶۲۹
        بازدید : ۳۲۲۹   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده

      رهپای آذرخیز سوی افزای
      از قصر آبی، چتر خود گسترد
      نجماکنان ، جادوکشان ، لبریز
      با تازیان بر پیکر شبگرد

      بر مازکوه یشمگون افکند
      جاݩ پرنیان لاژوردی را
      نیشای آلو عطرانبوهان
      در گیلوای شرقی دریا

      خون زر و افسون آبینه
      اقلیم دامون را فراوان شد
      با گویش چیکای نازکخو
      پیچید ابر و باز باران شد

      ماهی پولکپوش نقرابی
      در تور نیلیݩموج خنیاگر
      رویای شور گوش ماهیها
      اسپهبد خورشیدک مهپر

      تنگامه زا و ناجه آرا شد
      ابرینه اندوهان مازوها
      کاتوزی شهقله هایی دور
      بر برکه می افشاند گیسوها

      افسانه ای در ماغ شوکاها
      زنهار از رودی ستیهنده
      پَران گُل را برد تا دریا
      مشکینه لیرو ،زرد تابنده

      دیهیم نور از نو پدید آمد
      بر تارک زربین یال افشان
      رنگ ونوشه، شعله می آویخت
      بر خارهای خسته بیجان

      مهتاب شد در سوگ کوکوها
      میشاک آرامنده نجوا کرد
      سِحری خنک در جلگه می پیچید
      شعر شَمنها را هویدا کرد..
       
      ۱۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0