يکشنبه ۴ آذر
عشق و یار شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۰۶ شماره ثبت ۹۵۵۰۹
بازدید : ۱۷۴ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
از چه رویی تو به من دلبندی
غنچه رویی و عجب میخندی
گل خوش بو به گیسو بندی
هستی آزاد نه من در بندی
از چه راهی به من دلبندی
گل بی خار فدای تو شوم
صبح گاهی ندای تو شوم
خنده رویی گل زیبای دلم
اندکی رحم نما بر دل من
حل کنی غم و این مشکل من
تویی امروز همش حاصل من
وای بر این حاصل زیبا دل من
شمع زیبا در این محفل من
از چه رویی شدی غافل من
به خدا گر بسوزی دل من
یار زیبا و فریبای منی
هر چه خورشید صبح گاه منی
میکنم شکر به همراه منی
مرغ زیبا بر روی این چمنی
نیک دانم که تو یار منی
گل زیبا و غم خوار منی
نزد گل ها نگهدار منی
|
نقدها و نظرات
|
استاد بزرگ شعر من در برابر شعر شما ناچیز است شعری که در جواب ما ای دوست سرودی بسیار روح انگیز است | |
|
ممنونم از شما جناب شهنی عزیز سپاسگذارم | |
|
از لطف و محبت شما سپاسگذارم اقای کیمیایی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود
موفق باشید