سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      یادبود فاتح

      شعری از

      محمود فتحی چقاده

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ ۱۵:۵۷ شماره ثبت ۹۵۰۲۸
        بازدید : ۱۰۸   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمود فتحی چقاده

      هرکس که غریب است خریدار ندارد
      سرگشته و تنها دگر یار ندارد
      دانی که چرا نیست ز ما یاد و نشانی
      یک دل شکسته و تنها که دیوار ندارد
      بیمار عشق بودم  و در جهان چشم فرو خواهم بست
      هیهات که عمر گذشت و با عشق دگر کاری ندارم
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ۲۲:۳۰
      درود استاد عزیز خندانک
      مجتبی شهنی
      شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۴۳
      درود بزرگوار
      بسیار
      زیبا
      و
      دلنشین
      بود خندانک
      محمود فتحی چقاده
      محمود فتحی چقاده
      شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۵۱
      ممنونم گل باشید و سرزنده و شاداب منتهی نامحدود
      ارسال پاسخ
      طوبی آهنگران
      شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۶:۴۵
      جناب فتحی دورود بر شما
      شعر زیبا یی
      سروده اید دورود بر شما
      محمود فتحی چقاده
      محمود فتحی چقاده
      شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۵۲
      این یادبود برای تمام انسان هاست
      سپاسگذارم
      ارسال پاسخ
      محمد باقر انصاری دزفولی
      شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ۲۱:۰۸
      قلمتون سبز
      هزاران درودباد
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      محمود فتحی چقاده
      محمود فتحی چقاده
      شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ۲۳:۲۱
      سبزی قلم من از سخنان پر گهر شماست
      سپاسگذارم
      ارسال پاسخ
      طوبی آهنگران
      شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ۲۳:۴۴
      خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0