سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      بلادِ عشق

      شعری از

      جاسم ثعلبی (حسّانی)

      از دفتر عروسِ شرق نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ شماره ثبت ۹۴۵۳۰
        بازدید : ۲۹۱   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

       
      تو  چرا   اشکت  گرفته ، تو   چرا  داری می میری
      تو  دلیری   تو   فرشته ، به   دام   دلت   اسیری
      همه جا گشت و گذارت ، همه جا  قول و قرارت
      دیدنی ها    یادگارت ، می دمند     عطرِ    عبیری
      تو   فرح بخشی   تو   دریا، دلبری   با   طبع   زیبا
      ساحلت  جای  پایِ تنها ، همچو  موجت  سربزیری
      پروانه  دورت  می گردم ، شمعی  و من خیلی سردم
      حس کنم  درمان دردم ، حاضری  دستم می گیری؟
      بادبانِ         دیدبانی ، کشتیم      در      زندگانی
      در   خیالِ     آرزوها ، در      جهانم     بی نظیری
      چشیدم   دردِ    فراغت ، سختِ  بی تو زنده ماندن
      با  تو  هستم  یا نه  هستم ، غر  نزن  دورانِ  پیری
      در   بلادِ  عشق  و  فطرت ، پیر  یا  در گیر حسرت
      نوجوانِ  پر   طراوت ، می خروشند   همچو    شیری
      جاسم ثعلبی (حسّانی) 21/10/1399
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۲۹
      درود استاد عزیز
      بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۲۶
      سلام شاعر گرامی
      اشعار زیبایتان از دل برآمدوبرجان نشست
      قلم روانتان همیشه برقرار
      درودفراوان برشما
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      مجتبی شهنی
      شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۵۲
      درود فراوان
      بر شما
      بسیار بسیار
      عاااااالی

      قلمتان توانا
      طوبی آهنگران
      شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ۱۶:۲۱
      سلام جناب ثعلبی
      دورود بر شما
      بزرگوار
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0