شنبه ۳ آذر
باطل شعری از قانع تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ۰۱:۴۶ شماره ثبت ۹۴۴۷۹
بازدید : ۲۷۳ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب قانع تهرانی
|
چون که باطل پشت حق پنهان شود
عالم و آدم همه حیران شود
آن چنان فتنه به پا گردد کنون
تا همه بیگانه گردند و زبون
آنچه هم که بر زبان جاری شود
از برای آن که دل راضی شود
حق به دلخواه آید و باطل شود
باطل آید جای حق غالب شود
اینچنین ویرانه گردد قسط و دین
بی دلان آسوده و دلها غمین
این همه آوار گردد بر یقین
ای دلا آگاه باش و این ببین
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما زنده باشید حضورتان گرامی | |
|
درود برشما تشکر از بداهه ناب شما حضورتان گرامی | |
|
درود بر شما صحیح میفرمایید حضورتان گرامی | |
|
درود بر شما لطفتان مزید حضورتان گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی بود
دستمریزاد