سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      ضریحِ تو، در قلبِ عشّاقِ تو

      شعری از

      سیده فرزانه رضوانی نژاد

      از دفتر بهشت رضوان نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ ۱۷:۰۸ شماره ثبت ۹۴۴۳۲
        بازدید : ۱۷۹   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سیده فرزانه رضوانی نژاد

       
       شهادت – 1396- ایام فاطمیه
      پرستو، بیا در دلم لانه کن
      نرو تا ابد، در دلم خانه کن
      بمان، بی تو دشمن مرا می کُشد
      بیا گیسویِ زینبت، شانه کن
      به آبادیِ، آرزو می رسی
      بهشتی رُخَم، فکرِ کاشانه کن
      بدونِ پدر، زندگی سختِ توست
      مرو آشنا، فکرِ بیگانه کن
      همیشه نگاهم، به یادِ تو است
      همه خاطراتِ خود، افسانه کن
      به قبرِ غریب و، تنِ زخمی ات
      دلِ عاشقان را، تو دیوانه کن
      ضریحِ تو، در قلبِ عشّاقِ تو
      همه عاشقان را، تو فرزانه کن
      به باغِ دلم، هر چه جز یادِ توست
      بیا آرزو، جمله ویرانه کن
      زِ دنیایِ بی تو، سرم خالی است
      بیا با دلم، ناله پیمانه کن
      خجل هستم از این که، دور از توأم
      زِ تسبیحِ یاران، مرا دانه کن 
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴
      درود بانو
      شورانگیز و زیبا بود
      در وصف حضرت ام ابیها
      یا زهرا(س) خندانک
      عليرضا حكيم
      جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۲۲:۵۷
      درود
      خندانک خندانک خندانک
      مجتبی شهنی
      سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳
      خندانک
      طوبی آهنگران
      سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ ۲۰:۱۶
      سلام و دورود برشما
      رضوانینژاد
      زهرا ی مرضیه
      یاور شما
      محمد باقر انصاری دزفولی
      چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰
      باسلام فراوان
      بردل نشست
      مستفیض شدم
      مانا باشید
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      دانیال شریفی ( دادار تکست )
      چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸
      خندانک خندانک زیبا و شور انگیز بود دوست عزیز خندانک خندانک

      لایک👍👸🌹
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0