يکشنبه ۴ آذر
دوران شکوفایی شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ ۲۳:۰۱ شماره ثبت ۹۴۳۱۶
بازدید : ۱۵۱ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
افسوس به زندگی فانی
افسوس به دوره ی جوانی
افسوس که عمر من به سر رفت
چه زود گذشت و بی ثمر رفت
ی لحظه نبود شادمانی
هر روز گذشت و با خطر رفت
دل خوش بودیم یک زمانی
ناگاه پیمانه پر شد و به اما و اگر رفت
در خواب بودیم
عمر گران مایه ی ما بی خبر رفت
زنهار ندهید فریب خود را
عمری که صبح آمد
و هنگام سحر رفت
چند چیز در دنیا بسیار برای انسان دارای ارزش است
1.دوران جوانی
2.سلامت تن
3.امنیت که از همه مهم تر است
4.سایه ی پدر و مادر خوب
5.زن زیبا و نجیب
6.اولاد اهل و دانا
چیزهایی بسیار زیادی است که مفید میباشد
مهم تر آن ها را برای شما تقدیم داشتم
با سپاس
فاتح
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب استکی همین است و بس | |
|
متقابلا بر استاد گرامی خودم درود میفرستم و سپاسگذارم | |
|
همین است روزگار فانی دوست گرامی من بعد هم خواهد گذشت | |
|
بانوی محترم از علم سرشار شما بنده هم می آموزم چیز بهتر از گذشت و بزرگواری نیست | |
|
اقا مجتبی به زیبایی کلام شما نیست سپاسگذارم | |
|
اقای الهیاری الهه پشت و پناه شما باشد سپاسگذارم فاتح | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آموزنده و زیبا بود