سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        من و او

        شعری از

        معصومه خانی میم خ

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۵۱ شماره ثبت ۹۴۲۱۸
          بازدید : ۱۴۰   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر معصومه خانی میم خ
        آخرین اشعار ناب معصومه خانی میم خ

        اندر احوال دلم شوق تمنای کسیست 
        که درون مایه ی قلبش سر سودای کسیست
        بسته ام دل به دلش بلکه شوم دلدارش
        نروم در دل او چونکه در او جای کسیست 
        خوش بود وهم و خیال من حیران با او
        در خیال و بصرش دیده ی زیبای کسیست
        یارب او را برسان ذکر همه روز و شبم 
        در دعا های مدامش طلب بوی کسیست
        برده ام نامه ای از شوق وصالش به برش 
        نامه را سوخته تا در هوس موی کسیست
        با همه حسرت دل مینگرم تصویرش 
        همه ی روز و شبش محو تماشای کسیست
         
         
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۲۴
        درود بانو
        به شعر ناب خوش آمدید
        موفق باشید خندانک
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۴۲
        خندانک
        سلام خندانک
        به جمع ماخوش آمدید خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۴۶
        بداهه ای تقدیم استاد
        چه بگویم که همه شعر و
        غزل باشی و شور
        شعرناب هم به حضورت
        چو گلستان شده است
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        گیتی صالح
        پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷
        درود بر شما نازنین
        زیبا سروده اید
        مانا باشید خندانک خندانک خندانک
        طاهر بهادرانی
        پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۲۸
        درود فراوان بر شما 🌹🌹
        زیبا👏👏👏
        مجتبی شهنی
        جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ ۲۰:۴۸
        درررود
        بسیار
        زیبا
        و
        عاااااااالی


        *_꧂🌸☘️჻*
        🌸 🌿 *꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌸_____*
        ☘️჻🌸🌿
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0