سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    شوکران درد

    شعری از

    علی معصومی

    از دفتر غزل واره ها نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ۰۰:۵۰ شماره ثبت ۹۴۱۷۵
      بازدید : ۱۵۶   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    شوکران درد
    بیکران بیکرانه حیرانم در چلیپای طره ی مویش
    با هوای کرشمه ی نازی به تمنای چشم آهویش

    به انار نچیده ای سوگند سیب سرخی مرا به یغما برد
    ورنه یک خوشه گندمم بس بود از تماشای باغ مینویش

    پای من بسته ی جمال او در سرم آرزوی دیدار اش
    تا گذارد سری به بازویم یا گذارم سری به بازویش

    از همان لحظه ایکه نوشیدم عطش شوکران دردش را
    آیه در آیه گفتگو دارم با تب و تاب رقص گیسویش

    به نسیم سحرگهان شاید برسد نغمه ی شبآویزم
    که به خونابه گلو خواندم ناله شام تار کوکویش

    واله و عاشقانه میگویم بعد از این با ترانه میخوانم
    غزل باد و باغ و باران را با همه آب و تاب هوهویش
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ۰۸:۴۷
    درود استاد عزیز
    بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک خندانک
    حمید غرب
    چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ۰۸:۴۹
    دست تاراج تو برده است دلم را ، چه کنم
    ز چه رو باید از این عشق دگر شِکوِه کنم

    بینهایت زیبا استاد بزرگوار

    دستوریزاد

    بسرایید و بمانید به مهر
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک

    حمید غرب
    چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ۰۸:۵۰
    دستمریزاد خندانک خندانک
    طوبی آهنگران
    چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱
    سلام بر شما
    غزل یباییسروده اید
    دورودبر شما
    محمد باقر انصاری دزفولی
    چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴
    باعرض ارادت
    شاعر بزرگوار
    قلمتان همیشه جاودان بادا
    همیشه سربلند وبرقرار باشید
    هزاران درود
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0